ProLøn præsenterer nyt og mere brugervenligt lønsystem

Dansk Håndværks lønsystem, ProLøn, er i front med digitalisering af lønprocesser og med den nye, moderne brugergrænseflade og nem integration til andre systemer bliver der nu mulighed for at udnytte dette maksimalt.

ProLøns nye og brugervenlige lønsystem har nået en milepæl: Alt det basale omkring lønindberetning er på plads, og de første brugere melder allerede positivt tilbage. Den gode, gamle og solide lønmotor i nyt moderne og  brugervenligt design leverer varen, herunder effektiv digitalisering af alle de regler, der er i Danmark omkring skat, ferielov, indberetninger m.m. 

”At mere foregår automatisk tager selvfølgelig ikke ansvaret fra arbejdsgiveren, men ved tvivl er der altid mulighed for at tage en snak med en lønkonsulent. Vi har nemlig stadig gratis support – ligesom vi hjælper med samkøring af it-systemer, fx ved at overføre timer til ProLøn, som så efterfølgende kan danne en kassekladde til bogføringssystemet. På den måde reducerer vi tastearbejdet og effektiviserer administrationen.” siger direktør Finn Conradsen, ProLøn.

Netop digitalisering af arbejdsgange skal gøre det nemmere for danske virksomheder at drive konkurrencedygtig forretning og dermed skabe vækst. Det konkluderer Digitalt Vækstpanel (Erhvervsministeriet) i en rapport fra maj i år.

“I ProLøn oplever vi, at kunderne er opmærksomme på denne trend, og efterspørgslen er stigende. Øget digitalisering og automatisering er et must for alle, der i dag driver en forretning, og et samarbejde med ProLøn kan være den optimale løsning i forhold til digitalisering af administrationen.” slutter Finn Conradsen, direktør. jeg

Prøv en demo af det nye lønsystem

”Effektiviteten ved at have én database og dermed kun ét sted, der skal opdateres til både e-conomic, Planday og ProLøn, sparer ikke kun tid, men har også løftet datakvaliteten.”
Medindehaver Peder Blak, Old Irish Pub.
Læs hele interviewet med Peder Blak her.

Nulstille kodeord
Venligst indtast din e-mail-adresse. Du får et nyt kodeord via e-mail.