Invitation til webinar om den nye ferielov d. 10. september 2020 kl. 14.00

Deltag i Dansk Håndværk og Accountors webinar om den nye ferielov og hør mere om, hvad den medfører af ændringer.

Webinaret er rettet mod jer i virksomheden, der håndterer lønadministration og regnskab.

På webinaret kan du blandt andet høre om:

  • Indførelse af samtidighedsferie
  • Ny optjeningsperiode og ferieafholdelsesperiode
  • Muligheden for ferie på forskud
  • Overgangsordning og miniferieår
  • Feriefondsdage
  • Indefrysning/Lønmodtagernes Feriemidler
  • Udbetaling af ferietillæg
  • Overførsel af ferie
  • Ferielukning
  • Feriehindringer
  • Særligt om elever/lærlinge
  • Den nye ferielovs betydning for ansættelseskontrakter og personalehåndbog
  • Den nye ferielovs regnskabsmæssige konsekvenser

Tilmeld dig webinaret torsdag den 10. september 2020 kl. 14.00 – 14.45 her.

Når du har tilmeldt dig, vil du modtage en bekræftelse på mail med information om deltagelsen i webinaret.

Vi anbefaler at du via link i bekræftelsesmailen laver en test af systemkrav (lyd og billede) ved at trykke “Before joining, be sure to check system requirements to avoid any connection issues”.

Du kan logge på webinaret fra PC, tablet eller telefon.

Vil du se webinaret via din smartphone kan du hente App’en “GoToWebinar” i Appstore.