Medlemsmøde om DHV+: Mere tid til håndværksopgaven og kunderne – mindre tid brugt på administration

Kan du genkende et eller flere af udsagnene nedenfor?

”Jeg bruger for meget tid og energi på opgaver, som ikke giver indtjening”
”Jeg vil gerne være bedre til at planlægge mine ordrer”
”Jeg bruger for meget tid på at rykke mine kunder for betalinger”
”De administrative opgaver fylder for meget”
”Det er besværligt at finde ud af lønnen til lærlinge”
”Jeg vil gerne fakturere hurtigere ”
”Jeg vil være bedre til at fakturerer alle timerne”
”Jeg vil gerne have et bedre overblik over min likviditet”
Jeg drømmer om mere tid til…

Så kom med til Medlemsmøde i København eller på vores online webinar, og få en grundig introduktion til hvordan du med DHV+ kan effektivisere den daglige drift, og gøre styring af løn, ordrer og bogføring lettere.

PROGRAM FOR EFTERMIDDAGEN

Hvad drømmer du om at få tid til?
Vores virksomhedskonsulent Mads Okking taler om værdien, af det vi drømmer om at have tid til.

Bliv klog på hvordan DHV+ sikrer en effektiv drift og frigør tid
Karsten Heiselberg, Direktør i Accountor fortæller om, hvad det betyder at være digital håndværker, for effektiviteten, kundeoplevelsen, medarbejderne, tidsanvendelsen og hvordan du kommer i gang.

Hvad betyder det at have en effektiv, digital ordrestyring?
Christian Ruggeri fra Ordrestyring.dk giver et konkret eksempel på, hvordan man kan spare tid og penge ved en effektiv sags- og ordrestyring.

LÆS MERE OM DHV+ HER.

MEDLEMSMØDERNE FINDER STED:

København: Tirsdag d. 11. august 2020 fra kl. 13.00 – 15.00
Vi serverer en lækker sandwich og drikkevarer til mødet.
Tilmelding senest d. 10. august til dhv@dhv.dk
Sted: Håndværkets Hus, Islands Brygge 26, 6. sal, 2300 København S

Online webinar: Onsdag d. 12. august 2020 fra kl. 13.00 – 14.00
Du kan deltage fra din PC eller din mobil.
Tilmelding via dette link senest d. 11. august