DHV+ giver dig mere tid, overblik og effektivitet i hverdagen

Dansk Håndværk har i samarbejde med Accountor udviklet en attraktiv, digital pakke til mindre og mellemstore håndværksvirksomheder, der gør styring af løn, ordrer og bogføring lettere.

HVORFOR?

Med DHV+ får du mere tid til dine kunder. Vi gør din hverdag nemmere ved at holde styr på din økonomi, og skabe overblik og stabilitet i driften.

Du får en personlig bogholder tilknyttet, som laver al din bogføring og dit regnskab. Du behøver dermed (ikke længere) at have din egen bogholder ansat. 

DHV+ er et digitalt værktøj, men du får en grundig og personlig oplæring – og vi slipper dig ikke før DHV+ er oppe og køre.

Du vil opleve en markant lettelse af de administrative opgaver og en effektivisering af ordrestyringen.
Det tager lidt tid her og nu at komme i gang, men det vil spare dig for oceaner af tid fremover.

HVAD KOSTER DET?

Du betaler ét månedligt abonnement på 975,00 kr. for en digital pakke bestående af både regnskab, løn og ordrestyring med et tillæg på 675,00 kr. pr. medarbejder pr. måned for bogføring.

KOM MED TIL MEDLEMSMØDE OG BLIV KLOGERE PÅ DHV+

Kom med til Medlemsmøde i Silkeborg eller København, hvor vi vil give en grundig introduktion til DHV+ og hvordan du nemt og hurtigt kan komme i gang:

  • Tirsdag d. 24. marts 2020 fra kl. 13.00 – 15.00 i Silkeborg
  • Torsdag d. 26. marts 2020 fra kl. 13.00 – 15.00 i København

Vi sørger for kaffe og kage.
Tilmelding til Mette Kofoed Iversen på mi@dhv.dk, senest 2 dage før mødet.
Læs mere om Medlemsmødet her. 

Silkeborg: Langsøhus, Vestre Ringvej 51, 8600 Silkeborg
København: Håndværkets Hus, Islands Brygge 26, 2300 København S

VIL DU HØRE MERE?

Så send os en mail på dhv@dhv.dk eller ring til os i dag på telefon 32 63 04 70 – vi er kun ét opkald væk.

 

Læs mere om DHV+ her. 

Nulstille kodeord
Venligst indtast din e-mail-adresse. Du får et nyt kodeord via e-mail.