DHV+ giver dig mere tid, overblik og effektivitet i hverdagen

Dansk Håndværk har i samarbejde med Accountor udviklet en attraktiv, digital pakke til mindre og mellemstore håndværksvirksomheder, der gør styring af løn, ordrer og bogføring lettere.

HVORFOR?

Med DHV+ får du mere tid til dine kunder. Vi gør din hverdag nemmere ved at holde styr på din økonomi, og skabe overblik og stabilitet i driften.

Du får en personlig bogholder tilknyttet, som laver al din bogføring og dit regnskab. Du behøver dermed (ikke længere) at have din egen bogholder ansat. 

DHV+ er et digitalt værktøj, men du får en grundig og personlig oplæring – og vi slipper dig ikke før DHV+ er oppe og køre.

Du vil opleve en markant lettelse af de administrative opgaver og en effektivisering af ordrestyringen.
Det tager lidt tid her og nu at komme i gang, men det vil spare dig for oceaner af tid fremover.

HVAD KOSTER DET?

Du betaler ét månedligt abonnement på 975,00 kr. for en digital pakke bestående af både regnskab, løn og ordrestyring med et tillæg på 675,00 kr. pr. medarbejder pr. måned for bogføring.

VIL DU HØRE MERE?

Så send os en mail på dhv@dhv.dk eller ring til os i dag på telefon
32 63 04 70
 – vi er kun ét opkald væk.

 

.

Læs mere om DHV+ her.