Weply

Prøv Weply i 14 dage gratis og få flere kundeemner fra din nuværende trafik

Sover du, hvis en mulig kunde vil have fat i dig klokken 23.30? Eller hvad med klokken 05? Måske har du bare meget travlt og af gode grunde ikke kan være til rådighed flere steder på samme tid.

Selv om mange håndværkere har udvidet tilstedeværelsen for at imødekomme kunderne, så vil de fleste nok svare ja. Men i denne digitale alder vi er i, behøver det ikke være svært for dine kunder at få et hurtigt svar, så de føler sig hørt. Giv dine kunder på hjemmesiden en særlig oplevelse med en døgnbemandet livechat.

Om Weply

Weply udvikler, leverer og servicerer Skandinaviens største livechat-løsning. Siden 2013 har Weply hjulpet virksomheder til at få engageret deres hjemmesidebesøgende og konverteret dem til kunder, som de ellers ville være gået glip af.

Weply hjælper dig med:

At være tilgængelig. At have en ekstra mulighed for kontakt og dialog uanset tid på døgnet viser overfor kunden, at du er tilgængelig og imødekommer deres behov for et hurtigt svar.

Styrke kunderelationen. Samtaler styrker relationen til kunder, så at kunne have en dialog ved første klik hjælper med at skabe tryghed fra starten af kunderejsen.

Støtte salg og marketing. Udnyt trafikken på din hjemmeside bedre og få mere ud af dine marketingsaktiviteter ved at komme i dialog med dine kunder. Derudover leder dialogen til kvalificerede kundeemner, som er klar til booking.

Fordele til Dansk Håndværk medlemmer

  • Weply tilbyder 14 dages gratis prøveperiode eller 75 leads – alt efter hvad der kommer først.
    Normalt 7 dages gratis prøveperiode eller op til 50 leads.
  • Weply hjælper med at få integreret leads ind i dit CRM-system og kobler Google Analytics til.
    Har medlemmet ikke et CRM-system, kan de få tilsendt kontaktinformation og dialogen med leadet direkte på e-mail.
    Estimeret tidsforbrug ca. 5 timer.
  • Efter 14 dage eller når de 75 leads er opnået, tilbydes her en no-cure-no-pay-løsning. Her betales 75 DKK pr. lead ekskl. moms. Normalpris 89 DKK ekskl. moms

Kom i gang i dag

  1. Send pani@weply.dk en e-mail med følgende:
    Dit navn og telefonnummer.
    Derefter vil vi ringe dig op for at oprette din chat.
  2. Weply er selvkørende
    Efter implementering kører Weply helt af sig selv og modtager henvendelser i chatten. Kvalificerede henvendelser videresendes til dig.
  3. Customer Success tjekker op
    Skulle du have spørgsmål eller andre behov, kan du kontakte vores Customer Success team.
    De vil også ringe jer op for at sikre kvaliteten af dialoger og leads, der bliver videresendt.

Vil du vide mere? Ræk ud til os i dag.

Kontakt Salgschef Patrick Nielsen på +45 4032 6856 eller pani@weply.dk