Tilbyd personlig betjening 24/7 med Weplys chatløsning

Prøv Weply gratis i 14 dage

Sover du, hvis en mulig kunde vil have fat i dig klokken 23.30? Eller hvad med klokken 05? Måske har du bare meget travlt og af gode grunde ikke kan være til rådighed flere steder på samme tid.

Selv om mange håndværkere har udvidet tilstedeværelsen for at imødekomme kunderne, så vil de fleste nok svare ja. Men i denne digitale alder vi er i, behøver det ikke være svært for dine kunder at få et hurtigt svar, så de føler sig hørt. Giv dine kunder på hjemmesiden en særlig oplevelse med en døgnbemandet livechat.

Weply hjælper dig med:

  • At være tilgængelig
    At have en ekstra mulighed for kontakt og dialog uanset tid på døgnet viser overfor kunden, at du er tilgængelig og imødekommer deres behov for et hurtigt svar.
  • Styrke kunderelationen
    Samtaler styrker relationen til kunder, så at kunne have en dialog ved første klik hjælper med at skabe tryghed fra starten af kunderejsen.
  • Støtte salg og marketing
     Udnyt trafikken på din hjemmeside bedre og få mere ud af dine marketingsaktiviteter ved at komme i dialog med dine kunder. Derudover leder dialogen til kvalificerede kundeemner, som er klar til booking.

Dine fordele som medlem i Dansk Håndværk

  • Weply tilbyder 14 dages gratis prøveperiode eller 75 leads – alt efter hvad der kommer først.
    Normalt 7 dages gratis prøveperiode eller op til 50 leads.
  • Weply hjælper med at få integreret leads ind i dit CRM-system og kobler Google Analytics til.
    Har medlemmet ikke et CRM-system, kan de få tilsendt kontaktinformation og dialogen med leadet direkte på e-mail.
  • Efter 14 dage eller når de 75 leads er opnået, tilbydes en løsning, hvor der betales DKK 99 pr. lead ekskl. moms. Normalpris 120 DKK ekskl. moms.

Mere information
Kontakt support@weply.dk, 89 87 91 00