Er du klar til at effektivisere din virksomhed?

I Dansk Håndværk er vi glade for vores samarbejde med Minuba, som kan hjælpe dig med at skabe overblik, bruge dine ressourcer effektivt, spare tid og tjene penge med elektronisk sags- og ordrestyring!

Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.
Du får overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges. Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

Minuba sørger for at du VED hvor du tjener de gode penge – og hvor du IKKE gør.

“Med Minuba har vi effektiviseret vores timeregistrering. Vi har fået et sagsstyrings-værktøj, som er nemt at bruge, og som har givet os et overblik over vores økonomi og mandskab.”
Morten Andersen fra murermester Per Andersen A/S

Minubas funktioner

  • Nem fakturering: Når arbejdet er udført, er fakturaen allerede klar til at blive sendt til kunden. Fakturaer til det offentlige kan sendes ved tryk på en enkelt knap.
  • Timeregistrering og materialeregistrering føres automatisk over på fakturaen.
  • Materialeforbruget registres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med.
  • Leverandører og grossister: varekartotek fra mere end 30 leverandører. Se listen her.
  • Kvalitetssikring: Medarbejderne udfører kvalitetssikringen elektronisk ude hos kunden.
  • Minuba har integration til en lang række programmer, bl.a. e-conomic, Billy og Dinero.
    Se listen her.
  • Ledelsesoverblik: Med Minuba får du overblik over sager og økonomi, så du ved, hvilke opgaver du tjener penge på og hvordan du bedst optimerer din forretning.

Kom i gang med det samme.
Prøv Minuba gratis i 30 dage og se hvilken forskel det gør for din virksomhed!


Kontakt Minuba på info@minuba.dk eller på 70 70 20 37 for at høre mere om dine muligheder.
www.minuba.dk kan du læse meget mere om, hvordan Minuba giver dig bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet.

Minuba GO!: Gratis app til fakturering og ordrestyring

Minuba har lanceret en gratis version af deres online fakturerings- og ordrestyringssystem, for op til 2 brugere – nemlig Minuba GO!

Du får blandt andet mulighed for at oprette tilbud og ordrer, administrere og registrere timer og materialer samt udarbejde og sende fakturaer direkte til kunden – ligesom i Minuba.

Gør din forretning digitalMinuba GO-appen kan downloades til alle smartphones

Minuba GO! kan være en hjælp til især nystartede og mindre håndværksvirksomheder. Ved at få adgang til gratis professionel fakturering og ordrestyring, betyder det at du nu har alle informationer samlet i én app i lommen. Du skal derfor ikke rode rundt efter gamle noter, eller krøllede arbejdssedler når du skal ud til kunderne og udføre arbejdet. I hverdagen vil du bare skulle logge ind i Minuba GO! og gå ind i dit ”Overblik” for hurtigt at finde ud af, hvor du skal hen den dag, samt hvilken type arbejde du skal udføre.

Når du er ude på opgaven, vil du hurtigt kunne registrere dine timer og materialer i din app, samt tilgå dokumentation og udfylde kvalitetssikringsdokumenter. Når du har udført arbejdet hos kunden, er sagen klar til at blive faktureret med det samme.

Minuba GO!-appen kan hentes i både Google Play og Appstore og kan bruges på alle slags smartphones.
Læs mere om Minuba GO! og download appen her: https://minubago.dk