Brugervenlig tidsregistrering med Intempus

Med det nye lovkrav, der træder i kraft 1. juli 2024, skal alle medarbejdere – både murere, tømrere, svende og administrative medarbejdere – kunne registrere arbejdstid og afvigelser, som fx ferie eller sygdom, i et pålideligt system.

Krav om registrering af arbejdstid

Intempus er en brugervenlig tidsregistrerings-app, der hjælper timelønnede såvel som funktionærer med at holde styr på den lovpligtige tidsregistrering. Med en opsætning, der er tilpasset medarbejderes arbejdsgange, bliver systemet en hjælpende hånd i en travl hverdag.
Intempus tidsregistrering

Løsning for timelønnede

  • Projektregistrering direkte på projekter
  • Registrering af kørsel, udlæg og tillæg
  • Fraværsregistrering
  • Automatisk overtidsberegning
  • Integration til e-conomic og lønsystem

Løsning for funktionæransatte

  • Autoregistrering (Automatisk registrering af daglig arbejdstid)
  • Fraværsregistrering
  • Integration til lønsystem

Tidsbegrænset tilbud
I samarbejde med Dansk Håndværk tilbyder Intempus en fordelagtig opstartspris fra 1.900 kroner (normalpris fra 4.900 kroner). Licenspris pr. medarbejder pr. måned: 89 kroner (normalpris 109 kroner).

Dette tilbud udløber den 1. juni 2024, så systemet er klar til brug, inden lovkrav træder i kraft den 1. juli 2024. Bemærk: Prisen på licens pr. medarbejder vil fortsat være gældende efter den denne dato. Der tages dog forbehold for fremtidige prisjusteringer, men Dansk Håndværks medlemsvirksomheder vil fortsat få en besparelse på licensen på 20 pr. måned pr. medarbejder i forhold til normalpris.

Hvis medlemsvirksomheder allerede benytter Intempus, er de også omfattet af rabat på licenserne. For at få rabatten skal henvendelse ske til Nicolas Eriksen hos Intempus, ne@intempus.dk

Har du lyst til at høre mere om Intempus?