Torsdag den 23. marts kl. 14.00 til 15.00, via MS Teams.
Hvorfor ligger opgaverne i bunke hos Tilbudsafdelingen, og skal alle opgaver forbi Økonomi? Skab bedre flow i virksomhedens forretningsprocesser. Gør tilbud, indkøb, fakturering og andre centrale forretningsprocesser mere effektive og gør det rigtigt første gang. Brug medarbejdernes erfaring til at løse opgaverne med færre hænder. Få tips til at optimere processerne, så effektiviteten og samarbejdet bliver bedre.
Webinaret er gratis, og du kan blandt andet blive inspireret af emner som:
- Klarlæg virksomhedens primære forretningsgange (med procesplaner)
- Inddrag medarbejdernes erfaring og viden til at forbedre processerne
- Prioriter de indsatser, der øger indtjening, kvalitet og medarbejdertilfredshed
Webinaret henvender sig til ejerledere, ledere, planlæggere, administratorer og andre der arbejder med virksomhedens processer og effektivitet.
Har du eksempler på fejl, du ønsker, indgår i webinaret, så giv besked til peter@livinglean.dk inden webinaret. Emnet kan selvfølgelig omtales anonymt, hvis det ønskes.
Tilmelding skal ske til Dansk Håndværk på mail dhv@dhv.dk.
Webinaret er nr. 5 i rækken af flere, der omhandler lean. Læs om dem alle her: Styrk effektiviteten i hverdagen – få tips, ideer og værktøjer til en mere produktiv hverdag.