Kampagnen skal få unge til uddannelse som tømrer eller anlægsstruktør

Byggeriets Uddannelsers har netop lanceret en rekrutteringskampagnen, der skal få flere unge til at tage en uddannelse inden for bygge- og anlægsområdet.

Mange overser nemlig de mange muligheder for job, kreative udfordringer, gode lønninger og videreuddannelse indenfor byggeriet og har kun øje for gymnasiet efter folkeskolen.

Kampagnen skal også få de unge til at opdage, at de med en uddannelse som for eksempel tømrer eller murer ikke behøver arbejde på en byggeplads resten af livet. Tværtimod åbner det mange døre og veje, som de selv vælger.

Når bredt ud til de unge
Samtidig viser kampagnen, at de med en af byggeriets uddannelser, kan være med til at gøre en forskel. For miljøet, for dem uden for byerne, for bybilledet, for de mange i de store lejlighedskomplekser og for de få i de arkitekttegnede villaer.

Kampagnen kører på højtryk i januar og februar. Der er tale om små film, korte spot og reklamer rettet mod de unge på 13-17 år, som vises på Facebook, Instagram, Snapchat og YouTube frem til den 25. februar.

Kampagnen har sin egen netside, hvor du kan se mere om de mange aktiviteter og tilbud.

Se mere på: www.gørnoget.nu